Schrijf je in met collega's en profiteer van groepskorting! Inschrijven

Krijg grip op de media

Expertsessie

In een maatschappij waarin nieuws zich sneller verspreidt dan ooit via een enorme hoeveelheid kanalen, is het voor bedrijven belangrijker dan ooit om grip te krijgen op deze mediastroom. Als communicatieprofessional wil je als eerste op de hoogte zijn van de actualiteit, relevante trends en discussies, maar het is onmogelijk om alle informatie handmatig bij te houden. Technologie biedt dan ook de uitkomst in de vorm van geavanceerdere mediamonitoringtools en onafhankelijke media-analyses.

Als kennispartner op het gebied van mediamonitoring en media-analyse ziet ANP Zakelijk dat de vraag van organisaties specifieker wordt. Hyper relevante, gepersonaliseerde content is belangrijker dan ooit. Organisaties zijn op zoek naar informatie die is afgestemd op specifieke afdelingen of zelfs individuele werknemers.

In deze sessie neemt Edwin de Groot, van ANP Zakelijk, je mee in de voordelen, ontwikkelingen en technieken rondom mediamonitoring en media-analyse. Zo schetst hij een beeld van de inzet van deze tools door organisaties vandaag de dag en de verwachte trends voor de toekomst. Daarnaast laten Frederike Wegener Sleeswijk, van Hill + Knowlton, en Annette Reijersen van Buuren, van Stichting CPNB, aan de hand van praktijkvoorbeelden zien hoe zij mediamonitoring en media-analyse inzetten voor hun organisatie.

13.45 50 minuten Puntfoyer  Expertsessie

Experts

Over Edwin de Groot
Edwin de Groot is Commercieel Manager ANP Zakelijk. Hij heeft een achtergrond van ondernemerschap en media. In de media als Business Development Manager bij Reed Business en als Marketing en Business Intelligence Manager bij NRC.

Over Frederike Wegener Sleeswijk
Frederike Wegener Sleeswijk is Senior Research Consultant bij Hill + Knowlton, een full-service public relations en public affairs bureau. Ze werkt als zelfstandig research- en communicatiespecialist voor verschillende opdrachtgevers en eerder als Research Analyst bij KPMG.

Over Annette Reijersen van Buuren
Annette Reijersen van Buuren is Manager Merk, Marketing & Communicatie bij Stichting CPNB. De CPNB is het marketing- en communicatiebureau van de Nederlandse boekenbranche en organiseert alle grote campagnes, evenementen, awards en PR rondom het boek en auteurs.

< Overzicht sprekers

Partners