Tip: profiteer van groepskorting vanaf twee personen! Inschrijven
9
8
7
6
5
4
3
2
1

26 november 2019
TivoliVredenburg | Utrecht

Purpose: de nieuwe moraal in communicatie

Paul Stamsnijder - Reputatiegroep

Expertsessie | Paul Stamsnijder – Reputatiegroep

Purpose is hot. Organisaties gericht op een hoger doel hebben een sterkere reputatie. Niet voor niets oriënteren veel organisaties zich op hun ware betekenis. Tegelijkertijd is het afbreukrisico groot: te grote woorden leiden tot het verwijt van ‘purposewashing’. Het is de opdracht voor de communicatieprofessional om regie te voeren over de communicatie rondom de bedoeling van de organisatie. Aan de ene kant is het de uitdaging het hogere doel tot leven te wekken, aan de andere kant is het van belang om de reputatie van de organisatie te beschermen. Dat vraagt om inzicht in de moraal van de organisatie. Hoe communicatie hieraan kan bijdragen, leert “Purpose – het verhaal van de moraal”, het nieuwe boek van Paul Stamsnijder van de Reputatiegroep. Aan de hand van actuele voorbeelden schetst hij drie niveaus waarop purpose kan worden waargemaakt, plus hoe communicatieprofessionals de top beter kan kunnen adviseren op het gebied van morele vraagstukken.

Wil je meer weten over het hoe van het waarom? Kom dan naar deze sessie en leer wat Facebook mist, wat de uitdagingen zijn voor Rabobank en waarom DSM het ideale voorbeeld is van een purposegedreven organisatie.

14.00 50 minuten Pandora-foyer  Expertsessie

< Overzicht sprekers

Partners