Tip: profiteer van groepskorting vanaf twee personen! Inschrijven
9
8
7
6
5
4
3
2
1

26 november 2019
TivoliVredenburg | Utrecht

Communicatie gaat niet over informeren maar over beïnvloeden

Tom de BruyneTom de Bruyne | Sue Amsterdam

CommTalk| Tom de Bruyne – Sue Amsterdam

Stelling: Communicatieprofessionals moeten het belang en de impact van hun werk op stakeholders met een andere taal leren beargumenteren.

Zolang we spreken over kernboodschappen, merkbeloftes en doelgroepen, zullen CEO’s en CFO’s ons altijd zien als een noodzakelijk kwaad of als een niet-meetbare kunstvorm.

Maar als wij onze professionele keuzes en beslissingen leren beargumenteren vanuit de gedragseconomie (psychologie) en vanuit een diep begrip van hoe beïnvloeding werkt, dan passen we de waarde van wat we doen, veel meer in een verhaal waar zij wel oren naar hebben: economische relevantie en zakelijke onderbouwing.

Over Tom de Bruyne
De Belg Tom de Bruyne  is mede-oprichter van SUE,  een bureau dat gespecialiseerd is in gedragsbeïnvloeding. SUE ontwerpt proposities, producten, diensten, programma’s en communicatiestrategieen  voor nationale en internationale overheden, bedrijven, NGO’s en politieke partijen. Daarnaast traint hij ook mensen, teams en bedrijven in gedragsverandering in de Behavioural Design Academy. Tom is Belg, maar woont sinds 2007 in Amsterdam. Hij is Fellow aan de Universiteit van Leuven en gastdocent op de Rotterdam School of Management. In zijn vrije tijd verzamelt hij foto’s van bizarre MKB slogans. Voor meer serieuze dingen kan je zijn TedxDelft talk “why designers eat advertising for breakfast” bekijken, zijn maandelijkse columns over gedragsontwerp lezen in Adformatie, hem volgen op  twitter of zijn slides bekijken op slideshare.

 

10.00 15 minuten Hertz  CommTalk

< Overzicht sprekers

Partners