Tip: kom samen met een collega en profiteer van groepskorting! Inschrijven
11
11
8
10
6
9
4
3
2
1

Keynote | Macht aan de aardige mens – Het einde van de grote bek

Pacelle van Goethem | Beïnvloedingspsycholoog

Pacelle van Goethem is gedragswetenschapper, schrijver, Nederlands’ meest gevraagde spreker en internationale keynote speaker op het gebied van overtuigen, stemsociologie en beïnvloedingspsychologie. Daarnaast heeft ze een coachpraktijk. Haar boek ‘IJs verkopen aan Eskimo’s’ wordt beschouwd als het Nederlandse standaardwerk over overtuigen (ondertussen 28ste druk). Inmiddels verscheen de internationale editie ‘True Persuasion’. Haar luisterboek ‘De psychologie van overtuigen’ is het best beluisterde managementboek van Business Contact op Storytel. ‘Macht aan de aardige mens’ bereikte de nummer 1 positie in het Managementboek Top 100.

Met haar methode kun je direct je persoonlijke en inhoudelijke overtuigingskracht vergroten. Of de overtuigingskracht van je organisatie, je team, product of dienst. Naast coaching geeft Pacelle masterclasses, (internationale) lezingen en seminars voor o.a. The Presidents Institute (Copenhagen), The Institute for Management Studies (Reno), The Institute for Business Development (Gent), Kings’ College (Cambridge), sprekersbureaus als Athenas en Speakers Academy. Voor Denkproducties verzorgde zij jarenlang het seminar Onzichtbaar Overtuigen en ze is jaarlijks spreker bij De Psychologie van het Overtuigen naast Robert Cialdini.

Als spraak-, taal- en stempatholoog is Pacelle zich gaan specialiseren in Psychologie en Communicatiewetenschappen tot beïnvloedingspsycholoog. Ze werkte mee aan onderzoek van de Radboud Universiteit in Nijmegen en het Universitair Medisch Centrum in Groningen, en ontdekte de spectaculaire link tussen overtuigen en ontspanning.  Ze is Birkman consultant en getraind in Voicedrama. In haar coaching en adviezen gebruikt ze de beste inzichten en technieken uit o.a. Neuropsychologie, Taalkunde, Psycholinguïstiek, Filosofie, Argumentatiekunde, Theater, Improvisatie, (Neuro)Marketing, Stemsociologie en Stemfysiologie, Ademtechniek, Non-verbale technieken, (Sociale) Psychologie en Retorica.

< Overzicht sprekers

Partners