Schrijf je voor 15 augustus in en profiteer van early bird korting! Aanmelden

F.A.Q.

Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina.

Inschrijvingen

Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier.
Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden.

Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de organisatie via events@adformatie.nl of bel 030 275 96 25.

Ja, je kunt je inschrijving voltooien met je eigen gegevens. Mochten deze op een later moment wijzigen, dan kun je dat tot 2 dagen voor het evenement doorgeven aan de organisatie via events@adformatie.nl of telefonisch via 030 275 96 25. Voor de wijziging worden geen kosten in rekening gebracht.

Nee, dit hoeft niet. Op basis van alle inschrijvingen maken wij een gastenlijst. Je hoeft bij aankomst op de locatie dus alleen je naam door te geven bij de registratiebalie.

Je kunt je tot 1 dag van tevoren nog inschrijven voor het evenement. Wacht echter niet te lang met het inschrijven om zeker te zijn van een plekje.

Annuleringen

Dat kan. De wijziging in contactgegevens kun je tot 2 dagen van tevoren doorgeven aan de organisatie via events@adformatie.nl of telefonisch via 030 275 96 25. Voor de wijziging worden geen kosten in rekening gebracht.

Tot acht weken voor aanvang van het evenement (datum poststempel telt) kun je kosteloos annuleren. Annulering is uitsluitend mogelijk, naar:

Adformatie Events
Van Limburg Stirumstraat 8
3581 VA Utrecht

of per e-mail via events@adformatie.nl

Bij annulering na acht tot vier weken voor aanvang betaal je 25% van het inschrijfgeld.
Bij annulering na vier tot twee weken voor aanvang betaal je 50% van het inschrijfgeld.
Bij annulering binnen twee weken voor aanvang wordt het volledige inschrijfgeld in rekening gebracht.

LET OP! Jouw plaats mag altijd door een vervanger worden ingenomen, mits tijdig (tot 2 dagen van tevoren) aan ons doorgegeven. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Tarieven

Voor deelname aan dit evenement gelden de volgende tarieven:
€549,- (excl. BTW) voor niet-abonnees.
Tot 13 juli 2018 betaal je met super early bird korting slechts  €474,-
Tot 14 september 2018 betaal je met early bird korting slechts  €499,-

€499,- (excl. BTW) voor abonnees van Adformatie.
Tot 31 maart 2018 betaal je met super early bird korting slechts  €424,-
Tot 14 september 2018 betaal je met early bird korting slechts  €449,-

Ja, al vanaf twee personen of meer kun je profiteren van aantrekkelijke staffelkorting. Staffelkorting is niet geldig in combinatie met andere kortingen en wordt verrekend over de basisprijs.

2 personen voor €449 per persoon (excl. BTW)
3-5 personen voor €399 per persoon (excl. BTW)
> 5 personen voor €369 per persoon (excl. BTW)

Abonnees/ leden van Adformatie krijgen standaard korting voor ons evenement. Zij betalen slechts €499,- (excl. BTW). Selecteer in dit geval in het inschrijfformulier “Ik schrijf mij in als abonnee/ lid”.

Daarnaast kun je profiteren van super early bird korting en early bird korting:
Tot 13 juli 2018 betaal je met super early bird korting als abonnee slechts €424,- en als niet-abonnee €474,-
Tot 14 september 2018 betaal je met early bird korting als abonnee slechts €449,- en als niet-abonnee €499,-

Kom je met 2 personen of meer naar het evenement? Dan gelden er speciale groepstarieven:
2 personen voor €449 per persoon (excl. BTW)
3-5 personen voor €399 per persoon (excl. BTW)
> 5 personen voor €369 per persoon (excl. BTW)

Betaalopties

Nadat je de inschrijving hebt voltooid ontvang je van ons een bevestiging met bijgaand de factuur. Betalingen voor onze evenementen geschieden altijd per factuur. Betalen met creditcards is helaas niet mogelijk.

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Alle betalingen voor onze evenementen geschieden per factuur. De factuur ontvang je gelijktijdig met de bevestigingsmail van jouw inschrijving.

Programma

Het CommunicatieCongres is bedoeld voor marketing- en communicatieprofessionals die zich verder willen verdiepen in de communicatie voor hun merk of bedrijf en deze willen verbeteren. Het evenement biedt deelnemers in één dag een brede kijk op de belangrijkste trends en ontwikkelingen in het communicatievakgebied.

08.45 – 09.45 uur | Ontvangst en registratie
09.45 – 11.10 uur | Opening en keynotes
11.10 – 11.35 uur | Pauze
11.35 – 12.45 uur | Keynotes
12.45 – 13.45 uur | Lunchbreak
13.45 – 14.30 uur | Breakout ronde 1
14.30 – 14.45 uur | Wissel
14.45 – 15.30 uur | Breakout ronde 2
15.30 – 15.50 uur | Pauze
15.50 – 17.15 uur | Keynotes

Klik hier voor meer informatie over (de invulling van) het programma.

We streven ernaar om de programmering z.s.m. rond te hebben. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we die bekend via onze programma pagina.

Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers via events@adformatie.nl of bel 030 275 96 25.

Ja, je ontvangt hierover bericht per e-mail na de voltooide inschrijving.

Ja, we streven ernaar alle presentaties achteraf te delen met de deelnemers van het evenement. Dit gebeurt in vrijwel alle gevallen, tenzij een spreker zijn/haar presentatie expliciet niet wil of mag delen.

Ja, tussen 12:45 en 13:45 uur is er een lunchpauze ingepland. De lunch wordt volledig door ons verzorgd en zit bij de prijs inbegrepen. Heb je speciale (medische) dieetwensen? Laat het ons dan weten door een mail te sturen naar events@adformatie.nl of bel 030 275 96 25.

Locatie

TivoliVredenburg
Vredenburgkade 11
3511 WC Utrecht

Klik hier voor meer informatie over hoe je de locatie het beste kunt bereiken met de auto of het openbaar vervoer.

TivoliVredenburg ligt in het hart van Utrecht, op loopafstand van Utrecht Centraal. Er zijn nog altijd verbouwingen in het gebied, waardoor de bereikbaarheid niet optimaal is. We raden dan ook aan om met het openbaar vervoer of de fiets te reizen.

Kom je liever toch met de auto, dan kan je het beste parkeren bij één van de zes parkeergarages van Hoog Catharijne die in de directe omgeving van TivoliVredenburg liggen.

  • P5 Hoog Catharijne (Rijnkade 16)
    1184 parkeerplaatsen, mindervalidenplaatsen aanwezig, lift aanwezig.
    De tijdelijke ingang van P5 bevindt zich aan het Vredenburgplein, op de hoek met Achter Clarenburg. Volg bij het verlaten van de parkeergarage de bordjes Uitgang binnenstad en Uitgang Hoog Catharijne. Sla linksaf en loop rechtdoor over het plein, aan de linkerzijde ligt TivoliVredenburg.
  • P1 Hoog Catharijne (Spoorstraat 22)
    359 parkeerplaatsen, 8 mindervalidenplaatsen, lift aanwezig.
  • P2 Hoog Catharijne (Spoorstraat 17)
    334 parkeerplaatsen, 7 mindervalidenplaatsen, lift aanwezig.
  • P3 Hoog Catharijne (Stationsstraat 152)
    451 parkeerplaatsen, 8 mindervalidenplaatsen, lift aanwezig.
  • P4 Hoog Catharijne (Stationsstraat 29)
    391 parkeerplaatsen, 2 mindervalidenplaatsen, lift aanwezig.
  • P6 Hoog Catharijne (Rijnkade 3)
    379 parkeerplaatsen, 8 mindervalidenplaatsen, lift aanwezig.

Parkeren mindervaliden
In de buurt van TivoliVredenburg bevinden zich een aantal parkeergarages met parkeermogelijkheid voor mindervaliden. Wij adviseren gebruik te maken gebruik te maken van parkeergarage Rijnkade (Rijnkade 6). Neem voor beschikbaarheid contact met ons op via events@adfogroep.nl of telefonisch via 030 275 96 25.

Daarnaast kun je gratis parkeren op gehandicapten plaatsen in de buurt (Varkenmarkt 16 en Bergstraat 54 zijn op korte afstand van TivoliVredenburg). Mochten deze plaatsen bezet zijn, dan kun je gratis op één van de reguliere betaalplekken parkeren. Let op! Je mag niet op plekken gaan staan die gereserveerd zijn voor vergunninghouders.

Overig

Je blijft op de hoogte van ontwikkelingen door ons te volgen op social media. Volg ons op Twitter (meerdere evenementen) of via Facebook. Natuurlijk updaten wij ook onze website zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.

Indien je een vraag hebt die nog niet beantwoord is, verzoeken we je contact op te nemen met de organisatie via events@adformatie.nl of bel 030 275 96 25.

Partners