Tip: kom samen met een collega en profiteer van groepskorting! Inschrijven
12
1
11
8
10
6
9
4
3
2
5

F.A.Q.

Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina.

Inschrijvingen

Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier.
Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden.

Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de organisatie via communicatiecongres@congresbureau.nl of bel 030 275 96 25.

Ja, je kunt je inschrijving voltooien met je eigen gegevens. Mochten deze op een later moment wijzigen, dan kun je dat tot 2 dagen voor het evenement doorgeven aan de organisatie via communicatiecongres@congresbureau.nl of telefonisch via 030 275 96 25. Voor de wijziging worden geen kosten in rekening gebracht.

Nee, dit hoeft niet. Op basis van alle inschrijvingen maken wij een gastenlijst. Je hoeft bij aankomst op de locatie dus alleen je naam door te geven bij de registratiebalie.

Je kunt je tot 1 dag van tevoren nog inschrijven voor het evenement. Wacht echter niet te lang met het inschrijven om zeker te zijn van een plekje.

Annuleringen

Dat kan. De wijziging in contactgegevens kun je tot 2 dagen van tevoren doorgeven aan de organisatie via communicatiecongres@congresbureau.nl of telefonisch via 030 275 96 25. Voor de wijziging worden geen kosten in rekening gebracht.

Tot acht weken voor aanvang van het evenement (datum poststempel telt) kun je kosteloos annuleren. Annulering is uitsluitend mogelijk, naar:

Adformatie Events
Kapelweg 10
3566 MK Utrecht

of per e-mail via communicatiecongres@congresbureau.nl

Bij annulering na acht tot vier weken voor aanvang betaal je 25% van het inschrijfgeld.
Bij annulering na vier tot twee weken voor aanvang betaal je 50% van het inschrijfgeld.
Bij annulering binnen twee weken voor aanvang wordt het volledige inschrijfgeld in rekening gebracht.

LET OP! Jouw plaats mag altijd door een vervanger worden ingenomen, mits tijdig (tot 2 dagen van tevoren) aan ons doorgegeven. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Tarieven

Voor deelname aan dit evenement gelden de volgende tarieven:
€499,- (excl. BTW) voor niet-abonnees.

€449,- (excl. BTW) voor abonnees van Adformatie

Ja, al vanaf twee personen of meer kun je profiteren van aantrekkelijke staffelkorting. Staffelkorting is niet geldig in combinatie met andere kortingen en wordt verrekend over de basisprijs.

2 of 3 personen voor €369 per persoon (excl. BTW)
> 3 personen voor €349 per persoon (excl. BTW)

Abonnees/ leden van Adformatie krijgen standaard korting voor ons evenement. Zij betalen slechts €449,- (excl. BTW). Selecteer in dit geval in het inschrijfformulier “Ik schrijf mij in als abonnee/ lid”.

Kom je met 2 personen of meer naar het evenement? Dan gelden er speciale groepstarieven:
2-3 personen voor €369 per persoon (excl. BTW)
> 3 personen voor €349 per persoon (excl. BTW)

Betaalopties

Nadat je de inschrijving hebt voltooid ontvang je van ons een bevestiging met bijgaand de factuur. Betalingen voor onze evenementen geschieden altijd per factuur. Betalen met creditcards is helaas niet mogelijk.

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Alle betalingen voor onze evenementen geschieden per factuur. De factuur ontvang je gelijktijdig met de bevestigingsmail van jouw inschrijving.

Programma

Het CommunicatieCongres is bedoeld voor marketing- en communicatieprofessionals die zich verder willen verdiepen in de communicatie voor hun merk of bedrijf en deze willen verbeteren. Het evenement biedt deelnemers in één dag een brede kijk op de belangrijkste trends en ontwikkelingen in het communicatievakgebied.

Klik hier voor meer informatie over (de invulling van) het programma.

We streven ernaar om de programmering z.s.m. rond te hebben. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we die bekend via onze programmapagina.

Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers via communicatiecongres@congresbureau.nl of bel 030 275 96 25.

Je ontvangt hierover meer informatie.

Ja, we streven ernaar alle presentaties achteraf te delen met de deelnemers van het evenement. Dit gebeurt in vrijwel alle gevallen, tenzij een spreker zijn/haar presentatie expliciet niet wil of mag delen.

Ja, er is een lunchpauze ingepland. De lunch wordt volledig door ons verzorgd en zit bij de prijs inbegrepen. Heb je speciale (medische) dieetwensen? Laat het ons dan weten door een mail te sturen naar communicatiecongres@congresbureau.nl of bel 030 275 96 25.

Partners